31 stycznia 2012

Melancholie


" Melancholie"

"Melancholii , tym imieniem przyzywam Cię
Melancholii , wiem jak bardzo kochałam Cię
Jak szary płaszcz otuliła nas melancholia
I słyszę wciąż jak romanse mi gra
O , melancholii , świat się zmienił w dolinę łez
Był domem mi , dzisiaj cierniem mi jest
Tak bolą mnie nie otarte łzy
Tak bolą mnie niewyśnione sny
Naszych krótkich dni
Po drogach moich , będę chora na Ciebie
Chora na Ciebie , o kochany mój
Melancholii , wciąż bliżej do Ciebie jest
Zaniosę Ci aż tam kolczyki z łez..."


( słowa Agnieszka Osiecka , muzyka Wojciech Kilar )

14 komentarzy:

  1. Kto jest temu winien, że popadłaś w melancholię - zima, czy ktoś . Słowa Osieckiej bardzo też trochę smutne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy trzeba popadać w melancholie, aby zamieścić jakieś swoje wizje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To stare zdjęcie, tylko zmienione pod wpływem słuchanych i czytanych utworów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A text that shakes, with a full image of strength.
    Magnificent processing.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Miło czytać takie komentarze pod swoimi obrazkami. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Podziwiam Twoją kreatywność. Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  6. Melancholia, nastroju, czy sposób na życie, kocham wejście, impactane tekst ściany i UEN.
    pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję za odwiedziny. Cieszę się, że obrazek przypadł do gustu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Sugestywnie spatynowane, tak jakbym widział już ten obraz gdzieś w muzeum... postarzałaś się na własne życzenie... czego to się nie robi dla sztuki. Gdzieś nad tym ciałem unosi się duch, zawsze go tu wyczuwam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...