11 maja 2014

Ludzie na Ziemi...

Tak rzadko ostatnio tu zaglądam, że zaczynam mieć problemy z logowaniem bo zapominam hasła...
No cóż. Życie przyspiesza. Im człowiek starszy, tym wbrew pozorom chyba nie wolniej a coraz szybciej zaczyna żyć, nawet jeśli nie ma to związku z aktywnością fizyczną, ale na pewno ma związek z aktywnością umysłową i psychiczną i nie mam tu na myśli liczby myśli na minutę ;)
Czasami jest tak, że robię zdjęcia w pędzie, przechodząc jakąś trasę, którą należy pokonać w odpowiednim czasie a dopiero później, oglądając je, zadaje sobie samej mnóstwo pytań: 
Po co pstryknęłaś? 
Co Ci kazało zwrócić na to uwagę?
Dlaczego zrobiłaś to tak, a nie inaczej?
Dużo by jeszcze wymieniać, ale jak zadaje sobie pytania to z miejsca przychodzą różne odpowiedzi i wiele dziwnych refleksji.
Tak było i z tym zdjęciem.
Powrót na nocleg, wieczór za pasem i światło powoli znikało, a tu na szczycie pagórka grupa ludzi....
Ludzie...
na Ziemi i na ziemi...
ludzie na szczycie...
dotarli tam gdzie zmierzali...?
ale co dalej?
co za tym szczytem?
Na szczycie powinni robić wrażenie, być wielcy a tu...?
Wielka jest natura, wielki pagórek i wielkie to czym się ludzie otaczają i  zabudowują, a człowiek....??????????????

Mogłabym tam dywagować pewnie pół dnia, ale jednoznacznej odpowiedzi nigdy sobie nie dam więc po co? ;)

Poniżej zamieszczam dwie wersje tego samego zdjęcia. Czarno biała to ta, którą ja wybieram a kolorowa dla ciekawych z czego powstała wersja b&w.
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają podczas mojej nieobecności :)

Ludzie na Ziemi...

Ludzie na Ziemi... wersja kolorowa

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś ze swoimi zdjęciami, które mówią tak dużo. Bez słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że powróciłaś,tęskniłam za blogiem twym.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powracam na chwilę by znów na chwilę zniknąć. Taka pora roku. Ziemia nie czeka na mój czas to ja muszę czekać aż pozwoli się sobą zająć :)

      Usuń
  3. Mam coraz większe kłopoty z odczytywaniem jasnych liter na czarnym tle... Ale muszę tu zajrzeć...Słupy z lampami jak przybysze z innej planety, a pod nimi małe ludzkie mrówki. poruszające się według własnych nakreślonych marszrut.
    Ostatnio często sobie zadaję pytanie, ile z czynności które codziennie wykonuję robiłbym dalej, gdybym miał świadomość, że jestem sam na świecie...Czy dłubałbym w drewnie, czy ubierałbym się odświętnie, przycinał brodę... Ile z tego jest koniecznością, ile robię dla siebie, a ile z powodu tego, że żyję pośród innych...Wśród czynności, które sprawiają przyjemność jest i ta związana z zaglądaniem na ten blog... Inspirujący, zastanawiający... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog tworzyłam kilka lat temu i na kilka go opuściłam a czarne tło było dla mnie ważne ze względu na ekspozycje zdjęć. Obecnie też mam pewne problemy z czytaniem jasnych liter na ciemnym tle. Myślałam już żeby to zmienić, ale odkąd miałam rozbrat z internetem to wolę nie tykać pewnych ustawień bo wyszłam z wprawy a wiem ile trudności miałam żeby go przygotować już w tej wersji. Może kiedy zapomnę na dobre co się tu działo to pokuszę się o zmiany, ale na razie nie jestem gotowa.

      Jedno jest pewne. Twoje odwiedziny, Twoje słowa i myśli w nich zamknięte zawsze są dla mnie wielkim świętem i dodają motywacji do jakiegokolwiek działania. Dziękuje Ci że jesteś i że się tu zjawiasz.
      Pozdrawiam bardzo, bardzo ciepło :)

      Usuń
  4. `*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
    `•.¸(*) (*) WITAM UŚMIECHEM:)))
    (¸.•*(¸.•*´`*•.¸)*•.¸) ´`•.¸(``•)

    Piękny dzionek za oknami,
    ja stęskniłam się za Wami.
    Kawkę sobie już zrobiłam
    i komputer tez włączyłam,
    by zobaczyć miłe twarze
    wszystkich co sympatią darzę..


    ¨ ¨ ¨ ¨ ¨(
    ¨ ¨ ¨ ) ¨ ) ¨ (
    ¨ ¨ ¨ ) ¨ ( (¨ )
    ¨ ¨ ¨( ¨ ~.) ) (
    ¨[==========]
    ¨ \ °°°°°°°°°°°°°°/_ _
    ¨ |…¨…¨…¨…¨… |^^\*\
    ¨ | ¨ KAWA¨..... | …'|*|
    ¨ |…¨…¨…¨…¨… |… /*/
    ¨¨\°°°°°°°°°°°°°/ ^^^^
    ¨¨ \|||||||||||||||/
    Miłego DNIA BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. zostane tu dluzej jesli mozna, milo popatrzec na ciekawe fotografie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt i przyjemność. Dziękuję za dobre słowo i odwiedziny :)

      Usuń
  6. Na Ziemi i na ziemi... ładnie to ujęłaś. Ja widzę ich jeszcze ponad ziemią. A tylko jedno małe pstryk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednego małego czasami wynika więcej z kilku dużych ;) Dzięki Poeto :*

      Usuń
  7. Ja tam wolę kolorowe zdjęcie, bo po dotarciu na szczyt cieszę się, że mi się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło znów Cie poczytać Gigo. Mam nadzieję, że kryzys minął i zebrałaś wystarczającą ilość sił do dalszego blogowania. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...