7 października 2011

Dzikie wino 3

W dzikie wino zaplątani

W przydomowym ogrodzie
życie prawie nad stan
mogła byś mieć moja, pani.

Lecz cóż radzić na to mam
na ten ogród dziki łan
myśmy tacy zaplątani.

Bo w ogrodzie rośnie pnącze
w dzikim winie świat się plącze,
bo w ogrodzie dzikie wino
kto je tutaj siał dziewczyno?

Bo w ogrodzie rośnie pnącze
w dzikim winie świat się plącze,
bo w ogrodzie dzikie wino
kto je tutaj siał.

Powiedz kto mógł zasiać to
dzikie wino
może to zrobiłaś Ty -
hej dziewczyno
Po co tu zasiałaś to
dzikie wino.

Po co je tu dałaś.

Gdy ona mówi do mnie,
że karocą jechać chce
i mówi do mnie tak jak do ściany,
nie oto wcale chodzi że
karocy nie ma nie
ja jestem tylko cały zaplątany.

Bo w mym domu rośnie pnącze
okno z drzwiami mi się plącze,
bo w mym domu dzikie wino
kto je tutaj siał dziewczyno

Bo w mym domu rośnie pnącze
okno z drzwiami mi się plącze,
bo w mym domu dzikie wino
kto je tutaj siał

Powiedz kto mógł zasiać to
dzikie wino
może to zrobiłaś Ty -
hej dziewczyno
Po co tu zasiałaś to
dzikie wino.

Po co je tu dałaś.

W zaciętości wpadam w gąszcz
i buszując w pnączu,
zrywam wszystko z drzwi i ze ściany.

Ona nagle mówi, że wina pragnie wina chce
ja jestem wtedy już cały zaplątany .

Gdzie to wino dzikie pnącze
czemu już nas nie oplącze.
mógł bym z tobą w winie ginąć
i osłonę winną zwinąć...

Powiedz kto zasieje nam
dzikie wino
możesz dla mnie zrobić to
hej dziewczyno
Powiedz kto zasieje nam
dzikie wino

kto je tutaj da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...