24 maja 2012

Nie wytrzymałam. Spróbowałam jednak dodać zdjęcie z komputera i niestety., Ciągle to samo więc rezygnuję. Nie mam zamiaru zmieniać po raz kolejny przeglądarki tylko po to, żeby sobie wstawiać zdjęcia na ten konkretny blog. Nikt mnie nie będzie zmuszał do zmian rzucając kłody pod nogi. Prędzej zmienię miejsce blogowania niż przeglądarkę z powodu wymuszeń jakie się stosuje aby ludzi "zachęcić" do bezproblemowego korzystania z czegoś do czego wcześniej ich się przyzwyczaiło.....
Będę najwyżej wstawiać linki do zdjęć rozmieszonych w innych miejscach w sieci. Np zdjęć zamieszczonych na fotosiku. Tam niedawno wstawiłam kilka szybkich pstryków moich zakupionych roślinek i teraz wrzucę link do jednej z nich aby sprawdzić jak to działa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a071f8c640bf46dd.html

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za Twój komentarz.
    Szkoda, że nie można dodawać zdjęć. Szukać pomocy google i ten problem zniknie. Lub skontaktuj się z kolegami. Znalazłem konferencję z komunikatem:

    Deepsorrow P słusznie zauważył, co powinno być wymagania graficzne. Jeśli nie możesz przesłać zdjęcia, w szczególności upewnić się, że format jest poprawny. Większość zdjęć jest zbyt duży, więc muszą być zredukowane ponownie spróbować załadować.

    Jeśli są zdjęcia naszej stronie obrazu w celu dopasowania do wymagań, to daj nam znać - wyślij nam swoje zdjęcia, a nazwa użytkownika w naszym systemie na e-mail info@darnipora.lt~~dobj. Należy również określić używanej przeglądarki nazwę i wersję.

    Czasami przeglądarki do indywidualnych problemów tylko w niektórych miejscach. Następnie wskazane jest, aby odnowić lub przepisać przeglądarki.

    Z poważaniem, Kris


    Miłego weekendu
    Jonas

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki oglądałam. Są śliczne i bardzo lubią słońce. Wiem bo miałam w zeszłym roku w pojemniku w ogródku. Próbuj dalej ze zdjęciami, nie chciałabym nie oglądać Twoich zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...