23 września 2014

Cisza...

magda.h-m - cisza

Jakiś czas temu natknęłam się na obraz Pani Anny Gerczuk.
Tu link do tego obrazu w jej galerii na Variart:
Napisałam pod nim tak: "nie wiem co jest, ale ten kolor mnie hipnotyzuje.... siedzę i się wpatruję i nie wiem co myśleć ale dobrze mi z tym uczuciem...."
Dzisiaj męczyłam swoje śmieci czyli nie sprzątnięte ze stołu akcesoria do szycia i inne bibeloty w najróżniejszych ujęciach, opakowaniach i wariantach....
Kiedy podglądałam ten świat przez swoje szkiełka to dostrzegłam taki widok.
Nic nie przedstawia bo to co przedstawia jest nierozpoznawalne, ale kiedy oglądałam zdjęcia to okazał się jednym z niewielu obrazów, który mnie "wciągnął"
Siedziałam i się wpatrywałam jak wtedy w tamten obraz i ciągle się wpatruję i szukam tego co próbowałam i próbuję tam znaleźć....
Nic..
a dla mnie jednak coś...
Nie znalazłam tego co próbowałam wypatrzeć, ale znalazłam coś innego....
Poczułam CISZĘ!

ciepłą, otulającą ciszę...
SPOKÓJ...

2 komentarze:

  1. Przeszłaś do innego wymiaru. I do innej przestrzeni. W galaktyce o nazwie Wrażliwość. Może kiedyś spotkamy się w drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My cały czas jesteśmy na tej samej drodze w tej samej galaktyce :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...