14 czerwca 2013

POWOLNY POWRÓT ŚWIATŁA...

POWOLNY...
POWRÓT...

ŚWIATŁA...
POWOLNY POWRÓT ŚWIATŁA...
 USŁYSZAŁAM, ZOBACZYŁAM, SFOTOGRAFOWAŁAM...
Chyba zaczynam na nowo widzieć, chyba odzyskuję wzrok, chyba zacznę znów fotografować...

Pani Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Środzie Wlkp. zamówiła dla mnie bukiet, który wręczyła mi na wernisażu. Okazało się później, że miał być asymetryczny (dokładnie tak jak lubię), ekscentryczny (uwielbiam) i w pastelowych kolorach (cudowny wybór). 
Wręczając mi go zasugerowała, że być może zainspiruje mnie do kolejnych zdjęć.

Nic się nie pomyliła. Zainspirował mnie jak tylko dzisiaj zaczęło słońce zachodzić, ale to co w nim zobaczyłam to detale, a cały bukiet na swój portret musi jeszcze poczekać.
Zresztą jak mógłby nie inspirować mnie bukiet, który przypominał wielkie dmuchawce ;)


"Bez Ciebie jestem tak smutny, jak kondukt w deszczu pod wiatr
Bez Ciebie jestem wyzuty z ochoty całej na świat...
Przy Tobie będę pogodny, bo skąd bym smutek brać miał  ...
Przy Tobie będę subtelny, jak woń łubinu wśród pól...
 Przy Tobie będę artystą od wzruszeń duszy do łez..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...