12 sierpnia 2013

Waldemar Szysz - "dwa światy - 06050608" - bez Ciebie ale dla ciebie...

Zobacz Waldku...
zamieściłam na VA swoją pracę  "dwa światy" w dzień kiedy mijały trzy miesiące od Twojej śmierci.
Napisałam kilka słów od siebie, tak jak i Ty to często robiłeś.
Komuś się spodobała bo została pracą tygodnia (jedną z pięciu).
Wiesz, że nie lubię tych wszystkich wyróżnień, ale to sprawiło mi przyjemność bo tak naprawdę to wyróżnienie dla CIEBIE

Dwa Światy... 06050608
Inne

[grafika cyfrowa]

dwa światy...
dwa czasy...
dwa losy...
dwa westchnienia...
jedno JESTEM...
jedno BĘDĘ...
jedna droga...
jedna Przyjaźń...
jedna chwila...
jedna śmierć...
i jedno BYŁO...
i jedno JEST...
...
jedna cienka granica...
do przekroczenia...



"Dziękuję wszystkim, którzy oddali swój głos i tym, którzy się tu zatrzymali i pomyśleli oraz za wszystkie szczere gratulacje, ale przede wszystkim dziękuje Mistrzowi Nakielskiemu - WALDEMAROWI SZYSZ, bo bez niego ta praca by nie powstała, a nawet gdyby powstała to nie ujrzałaby tu światła dziennego.
Powstała przez Waldka, i dla Waldka, dla uczczenia jego pamięci w trzy miesiące po śmierci i myślę, że też przy jego pomocy mimo, że jego fizycznie już tu nie ma, to jednak KTOŚ pokierował moimi krokami, a jego słowa jakie zamieścił w autoreferacie pod modlitwą XLV



brzmiały mi w uszach w trakcie tworzenia.
DZIĘKUJĘ! "



to druga i ostateczna wersja...




Dzisiaj ta piosenka jest dla Ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...