10 grudnia 2013

COOBUS - pierwszy tomik poezji w wersji drukowanej


No i stało się :)
Pierwszy tomik poezji mojego przyjaciela Coobus-a został wydany. 
Na okładce jedno z moich zdjęć z czego bardzo się cieszę i jestem dumna, że pójdzie w świat razem z jego pięknymi wierszami.
 W dniu dzisiejszym autor zamieścił informację na swoim blogu i pozwolił mi ją tu udostępnić wraz z jego zdjęciem tomiku co niniejszym czynię.

"Z satysfakcją informuję, że ukazał się drukiem mój debiutancki tomik poetycki.

Autor: Coobus
Tytuł: Chwile
Stron: 188
Format: A6
Oprawa: Twarda
ISBN: 978-83-919078-3-2
Wydawca: eLitera (www.elitera.pl) Warszawa 2013
Cena: 20,00 zł plus koszt wysyłki (3,80 – kraj),

Tomik jest w pełni moim autorskim projektem, łącznie z oprawą graficzną.

Na obecnym etapie dystrybucji, chętnych do nabycia książki zapraszamy do kontaktu z autorem.
Adres mailowy: coobus99@gmail.com

W dalszej dystrybucji brana jest pod uwagę również księgarnia internetowa.
Wkrótce wydaniu drukiem będzie równolegle towarzyszyć wydanie e-bookowe.
Informację o tym dołączę na bieżąco.

Zainteresowanych zapraszam "
COOBUS - "CHWILE" - pierwszy tomik poezji w wersji drukowanej

4 komentarze:

  1. Jeśli kiedykolwiek zostanę poetą, to wiem już kto będzie ilustrować mój tomik...:)))
    Gratuluję Madziu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wiem Jacku :D wystarczy, że dopiszesz słowa do swoich fotografii i już masz tomik jakiego nikt nigdy mieć nie będzie :)

      Usuń
  2. To zdjęcie tu jest, na tym blogu. I wiele innych, godnych pokazania światu.
    Dzięki Madziu, za zamieszczenie informacji. Wreszcie moja fotografia na uznanym blogu, wycwaniłem się jak lisek, jak widzisz.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...