27 grudnia 2013

Czerwone światło...


"Ogromny hałas przecina powietrze;
Paranoja przenika wszystko
Wzniesiesz mur - by narysować linię.

Mówisz, że masz swoje powody
Słyszę to przez cały czas.
Mówisz, że to zdrada i zbrodnia...
pytam dlaczego.

Nie mówiłem ci, że widziałem to wszystko wcześniej?
Historia powtarza się jeszcze raz.
Nie chcę iść - i nie mogę zostać.

Mówisz, że masz swoje powody
Słyszę to przez cały czas.
Mówisz, że to zdrada i zbrodnia...
pytam dlaczego.

Nie chcę być uciekinierem,
Ja tylko chcę zapewnienia.
Nie chcę być uciekinierem,
Ja chcę tylko prawa do odmiennego zdania."

3 komentarze:

  1. To bardzo ciekawe zdjęcie i raczej przypomina namalowany obraz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Nie chcę iść - i nie mogę zostać... - te słowa mówią tak wiele. Myślałaś nad nimi ostatnio, tak mi się wydaję.

    Szczęśliwego Nowego Roku, Madziu. Niech w refleksje wpisze się czasem uśmiech. I niech Cię dalej prowadzi swoim światłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od urodzenia dużo myślę, chyba nawet za dużo ;)
      Dziękuję za życzenia Coby a na uśmiech to od Ciebie liczę ;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...