28 stycznia 2014

Pytanie o automatyczne poprawianie zdjęć...

Już któryś raz dostaję powiadomienie o automatycznym poprawieniu mojego zdjęcia z google+.
Tym razem dotyczy to lodowych kompozycji roślinnych a konkretnie ostatniego zdjęcia. Poprawiono je dodając prószący śnieg. Podoba mi się taka wersja, ale szczerze mówiac nie wiem co się z tym robi i o co z tym chodzi :(
wklejam tu ten obrazek tak jak udało mi się zapisać chociaż nie wiem czy to działa i czy jego widok jest dostępny dla wszystkich czy nie. 
w każdym razie chętnie bym się dowiedziała co jest grane i jak takie efekty można samemu robić.


a tu to zdjęcie które zostało automatycznie poprawione




7 komentarzy:

  1. Działa, działa.
    O co chodzi, to ja nie wiem - chyba o to, że jakiemuś automatu spodobało się Twoje zdjęcie, ale tylko troche, wiec je automat automatycznie przerobił na animowanego gifa. Teraz się pewnie temu automatu podoba bardziej.
    Mozna takie zabawy robić w tych programach graficznych, we których idzie robić animowane gify. W moim ulubionym gimpie podobno idzie, ale nie bawiłem się tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz mnie z lekka oświeciłeś ;-)
    muszę w takim razie gdzieś poszukać i poczytać co i jak można poprzerabiać nie automatycznie ino wedle własnej woli :D
    Dzięki serdeczne Janku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi Google+ tak ozdobiło zdjęcia, ale sama tak nie próbowałam robić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam doświadczeń, choć zapewne poeksperymentuję kiedyś. Dziś mogę Cię tylko pozdrowić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Jest taka strona picmonkey.com - tam możesz bawić się różnym ulepszaczami zdjęć. Całkiem fajna zabawa. Min. jest prószący śnieg. Pozdrawiam, Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za podpowiedź i odwiedziny. Weszłam na tą stronę, ale nie mogę się połapać co i jak :/

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...