27 marca 2014

Przeprawa promowa w Czeszewie. Jak to będzie za 10 lat?

Wiosenne porządki na dyskach. Przegląd techniczny taki malusi i aż się wierzyć nie chce, że tyle się w tym czasie zmieniło....
To wtedy zaczynałam fotografować. Zwykłym, kompaktowych, najtańszym aparatem i wtedy chciało mi się pływać kajakiem po Warcie i zabezpieczać aparat we worki foliowe i nadmuchane baloniki na wypadek przedostania się mojego skarbu za burtę....;)
Ech....!
Te zdjęcia poniżej to przeprawa promowa przez Wartę, prom w Czeszewie. 
Jedno zdjęcie zrobione z kajaka, a drugie z brzegu. 
Prawie byśmy dali się wtedy staranować przez ten prom, ale ile było uciechy....:)
Jestem ciekawa ile przepraw promowych jeszcze działa na polskich rzekach.
Niedawno jeszcze (ze 3 lata temu) przeprawiałam się przez BUG do Gnojna i gdzieś na trasie ( nie pamiętam skąd) ale chyba w Korczynie czy Nowym Korczynie, przez Wisłę.
Tej przeprawy nie zapomnę bo zaczynała się burza z piorunami, a ja przerażona na środku rzeki z całym swoim sprzętem i autem...

Tak sobie myślę, czy za jakieś 10 lat będą jeszcze te promy działać?
Czy te zdjęcia będą już tylko dokumentem na to, że coś takiego istniało?

przeprawa promowa przez Wartę w Czeszewie 1

przeprawa promowa przez Wartę w Czeszewie 2



1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia Super każda wycieczka ze wszystkim pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...