3 marca 2014

zamknięte...


COOBUS - miejsca święte

"jest taki klucz
i ty go odnajdziesz...
możesz to wyczytać w jej oczach
gdy patrzy na ciebie

otworzy serce
potem otworzy przed tobą ciało...
albo otworzy przed tobą ciało
a potem serce
albo serce i ciało otworzą się jednocześnie
i w krzyku spełnią to
co w ciszy przeczuwasz

nie wyczytasz tego w książkach
nie powie ci tego poeta
bo patrzy z innej planety
przez wielkie szkło
któremu być może nie warto wierzyć

odszukaj ten klucz
w noc księżycową
magią zaklęć
które będzie szeptała

nawet jeśli kiedyś
jeśli bardzo kiedyś
jeśli już w innym wcieleniu powiesz sobie
nie tak miało być...
bo zawsze tak się mówi

nawet jeśli...
odszukaj klucz
i otwórz miejsca święte"

8 komentarzy:

  1. No właśnie. Portal My Opera został zamknięty.
    Ale będę dalej umieszczał piosenki na blogspocie http://re4er.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za link, byłam i słuchałam i raczyłam swoje uszy :)

      Usuń
  2. Zamknięte a jednak...otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś zamknięte a coś otwarte, zależy z której strony spojrzeć :)

      Usuń
  3. A może jednak da się otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma zamków nie do otwarcia, wszystko zależy czy ktoś zechce cokolwiek otworzyć i czy znajdzie odpowiedni klucz ;)

      Usuń
  4. ...jest taki klucz
    i ty go odnajdziesz...

    http://coby99.bloog.pl/id,5960709,title,miejsca-swiete,index.html?smoybbtticaid=6124f6

    z wiarą i pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że nie wpadł mi do głowy ten wiersz kiedy pisałam komentarz? to straszne!!!
      ale dzięki za przypomnienie. zaraz go sobie wkleję nad zdjęciem żeby mi nie uciekł za daleko :)
      dzięki za odwiedziny Coby :*

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...