14 września 2014

Mój Mały Świat...


"Pozwól mi marzyć
Pozwól mi uwierzyć
Pozwól mi powiedzieć
że możemy zmienić historię
Jeśli prawdą jest, że jesteśmy wolni
że możemy odlecieć
Dostarczamy mnie
Mam wrażenie że się zadławię

Nie rozumiem ich
tego co chcą powiedzieć
dlaczego jest mi zimno
Czy to tak się umiera?
A jeśli chcę przeżyć
Czy naprawdę muszę to zaakceptować
Ze wszystkim się dostosować
Z dala od mej rzeczywistości


Zatem żyję każdym dniem
Jakbym w każdym momencie umierała
Czuję że
Życie trwa tylko chwilę
Niesiona przez horyzont
Przez jakieś nuty muzyki
Śpiewam o nadziei
Aby oddać moje magiczne życie

W tym mini mini mini świecie mini mini
Ten mini mini świat mini
Ten mini mini świat mini mini
Czuję się jakbym biegła w zwolnionym tempie
W tym świecie mini mini mini mini mini
Ten mini mini mini świat
Ten świat mini mini mini mini
Nadal śnię że śpiewamy tę samą melodię..."

2 komentarze:

  1. Zapewne cały cykl Twoich ostatnich prac mógłby ilustrować opowieści futurystyczne... I trafnie zauważył ten ktoś zza granic, że chyba nadszedł już czas na wystawę... Czego Ci szczerze życzę, bo warto podzielić się z innymi Twoim obrazem świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wychodziłam z założenia, że jeśli ktoś zechce, albo uzna, że należałoby już coś pokazać to mnie znajdzie, a sama na salony się nigdy nie wpycham ;)
      Dziękuję ślicznie Ryszardzie za miłe odwiedziny i dobre słowo :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...