21 września 2014

Tylko w moich snach...


"Kiedy domu zamykam drzwi
Wstaje świt
Znów wieczoru i nocy puls
Zwalnia rytm
By w ciemności nie przyszedł lęk
Zwykły gość
Kropla wina na bezsenność

Gdy odchodzi codzienny szum
Myśli zgiełk
Chwilę przed przymknięciem oczu
I snem
Wraca obraz ten sam
I szept bez słów
Pejzaż nut ze snów, ze snów

Tak, pamiętam, słyszałem ten dźwięk
Tak, zmieniłem się, wiem
Inne drogi wybieram od lat
Tylko w snach naprawdę wiem

Tylko w moich snach gdy gra
Tych kilka nut
Cichy szept, poruszone wspomnienia
Przez wiatr
Tamtych słów, tych dziwnych słów
Kłamałaś
Dobrze wiem, że ty
Też kochałaś mnie
Gdy wspominam tamte dni
Przez łzy widzę cię

To już zamknięte drzwi
Dawnych lat
Kiedy ktoś wspólny rytm
Nam grał
Wspomnień ślad
Tamtych dni
Kiedy świat był mój
Był nasz

Chcę znów powtórzyć ci
Kilka nut
Słowa dwa, tylko ja i ty
Twoja twarz jak dawny film
Wspomnienia tylko ślad
Przed snem
Tak zamknąłem cię
Pod powieką w kropli łzy
Za szkłem
Będziesz ty

Wiem, to tylko sen
Nie budź mnie"
[M.BAJOR ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...