27 października 2014

Mój osobisty test obserwacyjny....

W pewnej galerii, ktoś powszechnie lubiany zamieścił zdjęcie, które nijak się ma do dobrej fotografii a co dopiero fotografii (choćby na niby) artystycznej... Jestem bardzo ciekawa ilu ludzi się nim pozachwyca i kogo będzie stać na prawdę. Test uważam za rozpoczęty...

Edit: 28.10.2014 g.0.36

No i jestem przerażona....
Wyniki testu są takie oczywiste, że aż strach...., takie jakich się spodziewałam chociaż zabrakło tam jednej osoby, która nie wpisała swojego standardowego pochlebstwa.
Zastanawiam się tylko, czy ludzie naprawdę kochają się w takich "cudach" czy kochają wdzięczność i na nią tylko pracują, czy po prostu chcą się pozbyć konkurencji na zasadzie, jak pochwalę gorsze to ja będe miał większe szanse?
A może zwyczajnie są tchórzami i nie potrafią powiedzieć prawdy prosto w oczy?
Zbyt wiele pytań i chyba zbyt wiele niechcianych odpowiedzi, ale myślę, że w dzisiejszych czasach i przy dzisiejszym nastawieniu to nie ma co liczyć na ambitne prace w większej ilości, bo one nie są pożądane... zbyt często wymagają intelektualnego wysiłku i podstawowej wiedzy więc lepiej się skupić na sympatiach i antypatiach i pisać rutynowo komplementy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...