18 listopada 2014

"driftwood jewelry" 5

magda.h-m - "driftwood jewelry"5

2 komentarze:

  1. Mój faworyt:) Jest w nim wyczuwalna swojskość, połączona z elementami biżuterii trybalnej, bardzo wysmakowane :)
    Gratuluję takich zdolności i pozdrawiam. I czuję się zainspirowana. Właśnie przyglądam się mojemu drewienku, ale szkoda mi się zrobiło a do morza tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to wychodzi na to, że mamy podobny gust. To również jeden z moich ulubionych i w zasadzie od niego zaczynałam :)
      co do Twojego drewienka to niech Ci nie będzie szkoda. Ja tyle lat trzymałam a teraz żałuje że wcześniej się za nie nie zabrałam bo zabawa z nimi daje tak wiele przyjemności a przecież drewienka są różne wszędzie. Już postanowiłam, że jak mi tych zabraknie, co niedługo się już stanie to poszukam ciekawych kawałków w lasach. Jeden już nawet podniosłam na ulicy a do morza też mam hektary drogi ;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...