21 stycznia 2015

Ukołysz mnie dzisiaj do snu...


magda.h-m - ukołysz mnie dzisiaj do snu
"Ukołysz mnie dzisiaj do snu

Ukołysz mnie dzisiaj do snu
Ukołysz mnie mocno jak nikt
Po ciężkim, męczącym, złym dniu
Przy tobie na dobre chcę być

Ukołysz mnie dzisiaj lekko jak wiatr
Jak morze mnie wyrzuć na brzeg
Niech będę jak obłok, co spadł
Niby śnieg

Popłynę przeminę cichutko jak noc
Utonę w ramionach i pójdę na dno
Popłynę przeminę zapomnę do jutra, że mam na głowie 100 spraw
To wcale nie będę już ja

Ukołysz mnie dzisiaj do snu
Dziecinny ukołysz mój strach
I choćbyś nieprawdy mi plótł
Pięknie kłam

Popłynę, przeminę cichutko jak noc
Utonę w ramionach i pójdę na dno
Popłynę, przeminę zapomnę do jutra, że mam na głowie 100 spraw
To wcale nie będę już ja"
[Felicjan Andrzejczak i Bożena Zalewska]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...