12 grudnia 2011

Ciągle tylko takie coś

i co z tym zrobić?




"
"Giga pisze...  Też coś podobnego to przeżywałam i wiesz co mi pomogło - zmiana przeglądarki. Zmieniłam na Google Chrome i działa. Lubię też tą przeglądarkę, bo ma tłumacza. Dzięki za odwiedziny.Pozdrawiam
11 grudnia 2011 23:51" No i edytować postu też nie mogę normalnie, nawet z tej pozycji ustawień
Dziękuje za komentarz, ale nie zamierzam zmieniać przeglądarki dla jakichś głupot. Jeśli blog-spot nie akceptuje pewnych przeglądarek to niestety, poszukam sobie innego miejsca na blogowanie...





2 komentarze:

  1. Nie denerwuj się, może to tylko coś chwilowego
    :-). Ja zmieniłam i jestem zadowolona, a Ty zrobisz jak będziesz chciała.Uśmiechnij się, będzie dobrze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zalecam na początek zmianę przeglądarki. Już od trzech lat jestem na "SeaMonkey", bardzo sobie chwalę, jest prosta i szybka i wolna od tej całej komercyjnej otoczki jaką mają przeglądarki wiodące, uznane. Jako drugiej używam "Opera" i też sobie chwalę. Zainstalować przeglądarki możesz, nie przeszkadzają, zawsze będziesz używać tej, której chcesz, albo sobie porównasz po prostu, to nic nie kosztuje. Jak pisałem, problemy pojawiają się tylko wtedy, gdy wchodzę ze starych komputerów, z gorszą grafiką, ale gdy przechodzę na swój, też nie najmłodszy, znikają. Ale rzeczywiście, czasami mam ten sam problem, że po zalogowaniu na tym akurat blogu pozostaję jako anonimowy. To przejściowe, na ogól muszę trochę odczekać.
    Tyle moich doświadczeń. Dzięki, że pukałas do moich drzwi, słyszałem to pukanie. Buziaczek Madziu :*

    o właśnie, nie udało mi się wrzucic tego wpisu w pracy, w domu teraz bez problemu. to naprawdę sprawa kompa.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...