14 grudnia 2011

Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku...

Wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku...

Sytuacja z przeglądarką nie uległa poprawie. Wina tkwi pewnie w aktualizacji, ale nie dojrzałam jeszcze do zmiany przeglądarki. Nie lubię jak ktoś mnie stawia pod ścianą i takimi utrudnieniami wymusza zmiany jakich nie zamierzam dokonywać wiec na razie informuję, ze jedyny blog na jaki udało mi się wstawić komentarz to blog Gigi i jeden z blogów na Operze SLW, ale tam anonimowo.

W żaden sposób nie mogę dodać komentarza na pozostałych blogach bo po włączeniu się pytania o to z jakiego profilu chcę zamieścić komentarz okazuje się wybór żadnej z opcji nie powoduje dodania komentarza pod wpisem :(

GIGA
COBY
dziekuję za komentarze.
Niestety nie mogę pisać komentarzy pod swoimi postami dlatego odpowiadać moge jedynie w poście o ile uda sie jakiegoś zamieścić.

5 komentarzy:

  1. Wiem, że wszyscy tam zmierzamy, ale póki co trzeba dobrze i miło żyć i nie myśleć o jego końcu :-). A może jednak spróbujesz zmienić ....... :-), będziesz wiedziała na pewno czy w tym tkwił problem :-). Tylko się nie złość znowu :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarze Twoje u mnie są. Chyba w tym samym czasie pisałyśmy do siebie :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbowałam zmienić i teraz właśnie sprawdzam, czy znów mogę dodawać koemntarze na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obstawiam, że wybrałaś Operę. A teraz zamieniam się w słuch...

    OdpowiedzUsuń
  5. @coby
    dobrze obstawiłeś. Gdyby to była ruletka byłbyś zwycięzcą tej rundy ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...