23 sierpnia 2012

"Plaża"... koło... cmentarza brak... ale za to na asfalcie...czyli historyjka bez sensu


A DOKŁADNIE BYŁA TO "PLAŻA KOŁO CMENTARZA"
Autorem tej pracy jest pan Wiktor Najbor, a ja spotkałam panią Plażę w galerii vaiart-a
Tu jest link do tej pracy: 


Bez obejrzenia tej pracy trudno będzie zrozumieć moją inspirację :D
W każdym razie po obejrzeniu portretu pani Plaży, jej oblicze, a właściwie to głównie uda, chodziły za mną krok w krok przez cały dzień. Zapragnęłam mieć swoją Plażę i plażę i koło.... ;)
niestety nie było w pobliżu cmentarza, za to przede mą rozciągał się dłuuuuuuuugi, wspaniale rozgrzany asfalt świetnie nadający się na ciepłą plażę tak więc o Plaży na plaży już można było zacząć marzyć. A oto co się dalej działo.... 

Pod ręką miałam już wszystko co potrzeba, namiastkę gorącej plaży i atrapę "Plaży" w wydaniu dobrze ubranym (niestety albo i na szczęście nie w bikini). Ułożyłam zatem Plażę na gorącej plaży....


Nagle coś z impetem wjechało na plażę i najechało Plażę.....

Wkurzona Plaża zerwała się ze swojej rozgrzanej asfaltowej plaży i postanowiła złapać czerwonego byka za... koło...

 Odbezpieczyła zawieszoną na szyi broń i...
i wycelowała prosto.... w koło!!!!

aby ukarać pędzącego przestępcę postanowiła opublikować dowody zbrodni i umieścić je w varia(r)t-owej galerii na liście przestępców których należy unikać ;) :D

P.S.
czerwony byk z wściekłości sczerniał ;)

3 komentarze:

  1. he he he Madziu zawsze mówiłem że masz fantazję
    pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. "bo fantazja, fantazja, bo fantazja jest od tego, żeby bawić się, żeby bawić sie, zeby bawić się na całego..."
    to dlatego ze mi w dzieciństwie taką piosenkę do kołyski śpiewali ;)
    a tak w ogóle to miło że wpadłeś Rafale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, fantazji Tobie nie brakuje...fantastyczna seria!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...