12 sierpnia 2012

obrazek na kolejną próbę...

Próbowałam wstawić zdjęcie ponownie.
Niestety.
wciąż to samo...
ostrzeżenie o przesłaniu na niebezpieczną stronę a mimo ignorowania ostrzeżenia i kliknięcia polecenia wyślij żaden obraz z komputera się nie ładuje....
Jednak....



okazuje się, że w dalszym ciagu dodaje zdjęcia z Picassa web album, a ja nie mam pojęcia jak wstawiać zdjęcia z komputera do tego folderu, żeby móc je potem dodać na bloga....hmmmmmmmm
Musze znów się pomęczyć i popróbować, ale pewnie jak zwykle, szybko się zniechęcę
Pozdrawiam odwiedzających :)

2 komentarze:

  1. Witam znikająca blogowiczko. Pokazałaś na pięknej szyi piękny wisiorek. *** Nie umiem Ci pomóc w sprawie przesyłania zdjęć na bloga. Ja przesyłam zdjęcia z komputera. Czasami z Albumu Picasa, w którym jestem zalogowana. One tam automatycznie wchodzą, po przesłaniu ich z komputera. Pozdrawiam i cierpliwości w poszukiwaniach rozwiązania problemu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię ten wisiorek, to turkus :)
      a ja już tak mam, ze jak coś kosztuje zbyt wiele wysiłku a nie jest aż takie ważne to sobie po prostu odpuszczam :)
      dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...