19 lipca 2013

Peron łez...

malowane swiatłem1

"Przybiegłaś w chwili tej ostatniej.
Na peron jakby sfrunął ptak.
W powietrzu drżał gwizd pożegnalny.
Pamiętam wciąż od tylu lat.

REF:Peron łez tylko na nim pada deszcz,
a muzyka szklanych serc ciągle gra, ciągle gra
Ten peron łez gdzie żegnałaś wtedy mnie
Jak bym ruszał w wielki rejs wielką dal,siną dal

Na wszystkich stacjach tego świata
Gdziekolwiek kolej rzuci mnie.
Ten dawny obraz do mnie wraca.
Nie gaśnie wciąż,wciąż pali się.

REF:Peron łez tylko na nim pada deszcz,
a muzyka szklanych serc ciągle gra, ciągle gra
Ten peron łez gdzie żegnałaś wtedy mnie
Jak bym ruszał w wielki rejs wielką dal,siną dal. 

1 komentarz:

  1. Znowu problem z youtube i komentowaniem . Coś się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...