20 maja 2014

Kurczę Sumak...

Nowy ogród. Nowe wyzwania. Nowe wizje i wszystko nowe. Niby to dobrze bo lubię taki stan, ale czasu i sił już brakuje by wcielić wszystko w życie i wtedy jest dopiero problem. Przychodzi zniechęcenie i to okropne uczucie bezsilności....
No cóż, to w końcu częśc życia więc tak jak wszystko dzisiaj jest a jutro pewnie minie, albo przerodzi sie w coś nowego, moze lepszego.
W każdym razie w każdej sytuacji pojawiają się jaśniejsze punkty.
W ogrodzie rozrosły się SUMAKI, które nie pozwalały na jego zagospodarowanie więc trzeba było je częściowo przyciąć.
Kilka gałęzi Sumaka było wystarczająco grubych i stwardniałych żeby pozwolić się ładnie pociąć. 
Zakochałam się w tym drewnie podczas wizyty u rzeźbiarza warmińskiego, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że mam to drzewo w swoim ogrodzie i że przyjdzie mi się nim pobawić.
Kiedy ścięłam gałęzie umysł już miał wielkie plany z nim związane.
Miało być wszystko spalone w kominku, ale żal mi było tego cudnego drewna. Kiedy któryś z robotników przerzucił mi kołki sumaka na stos do palenia to prawie się na niego obraziłam. Byłam wściekła :)
Pierwsze co zrobiłam to wisiorek, ponieważ wzór drewna przypominał  mi małego kurczaka i tym sposobem powstał ten oto wisior, którego nazwałam tak jak w tytule ;)

Kurczę Sumak...

6 komentarzy:

  1. Kolejny talent po fotografii (tutaj widać dobitny dowód) i malowaniu na jedwabiu... No i oczywiście niezmiennie wrażliwe na otaczający świat oko potrafiące wyłowić poezję z otaczającej prozy życia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Satyrku.... Jaki Ty jesteś łaskawy dla mnie. Aż mam wyrzuty sumienia, że dostaję za dużo od Ciebie :) Dziękuję za te przemiłe odwiedziny :)

      Usuń
  2. Pięknie zrobione.Fajny jest.
    Miłej środy życzę i pozdrawiam wiosennie :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam, ze sumak jest taki ładny w " środku " :). Śliczny wisiorek . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycił, ale pewnie nie każdemu się spodoba. Cieszę się, że i Tobie się spodobał. Dziękuję za dobre słowo :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...