25 lutego 2016

To już tyle lat...

"To już tyle , tyle lat
jak do życia się przymierzam
nie wiem nic nie umiem nic
a zamierzam a zamierzam

Kreślę znów południk Greenwich
i od nowa włączam czas
i jak dziecko na huśtawce
wołam , Panie - jeszcze raz

Jeszcze raz , jeszcze raz
niech napełni się klepsydra piaskiem gwiazd
i niech kosmos się odwróci do mnie słońcem
zanim coś , coś się znowu zacznie kończyć
jeszcze raz , jeszcze raz

To już tyle , tyle lat
mojej cichej spółki z losem
a nie zgadza mi się wciąż
ilość zim z ilością wiosen"

magda.h-m - to już tyle lat

4 komentarze:

  1. Cały Andrzej Poniedzielski. Ze swoją dynamiką docierania (dynamika to w jego wypadku fajne słowo). Piękny tekst. I chyba refleksyjny, wnioskując po tym, jak się zasłuchałaś w melodię tych słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w walentynki byłam na jego koncercie. Kupiłam sobie książki z jego tekstami i wykorzystałam moment na ozdobienie ich autografami. Przy okazji zamieniłam kilka słów, obserwowałam na żywo jego reakcje na reakcje publiczności, popatrzyłam nawet w jego zmęczone oczy i wiesz co? Jego ranga w moich oczach wzrosła wielokrotnie!!!

      Usuń
  2. Boa tarde, somos caminhantes pela vida, esta significa que o inicio é o caminho para fim e que o fim é o caminho para o inicio, o hoje é sempre o primeiro dia da nossa vida.
    Parabéns pela bela imagens com um olhar meigo que encanta.
    AG

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...