29 maja 2013

Waldemar Szysz 2



"...Ja wiem, że Ty,
Ty nie jesteś stąd.
Czekałam na Ciebie, byś się pojawił
I odebrał mi oddech,
I sprawił, bym zapłakała.
Ty nie jesteś stąd,
Nie z tego "tu i teraz".
Tylko dotyk Twoich....
I szybuję... I szybuję... I szybuję.

Nie mogę się przyzwyczaić do tęsknoty za Tobą,
Nawet jeśli tak powinno być.
Potrzebuję anioła, by mnie strzegł.
Nikt nie potrafi zatrzymać czasu,
Ale ja potrafię zachować Cię w pamięci
Ciągle i ciągle jak melodię.
A teraz
Stoję nieruchomo.
A teraz
Będę wypełniona wspomnieniem...

Ja wiem, że Ty,
Ty nie jesteś stąd.
Nie łączę się z kłamstwem i łzami.
Wielkość Twojej duszy
Sprawia, iż płaczę.
Ty nie jesteś stąd,
Nie z tego "tu i teraz".
Tylko dotyk Twoich...
I szybuję... I szybuję.... I szybuję..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...