30 maja 2013

Mały czerwony domek... dla Ciebie... w niebie...

Pisałeś że lubisz moje poszukiwania, więc szukałam i znalazłam...
Mały czerwony domek dla Ciebie w niebie bo przecież lubisz czerwony kolor tak jak i ja. 
Znalazłam go w swoich malowankach na wodzie, które Ci się podobały. 
Chciałeś w sumie mój most na ścianę, ale się nie doczekałeś więc teraz masz cały dom, 
a tam w środku na ścianie wisi TEN MOST... Możesz patrzeć teraz na niego do woli...
Mały czerwony domek dla Ciebie w niebie...

Mi pozostał już tylko mały biały domek, ten co się po nocach śni...

mały biały domek...

"W letnią noc, siedzę sam, wkoło cisza panuje
Jakiś żal w sercu mam, tak mi jakoś źle
Smutną dziś piosnkę gram i tęsknota budzi się
Upiór snów mych prześladuje mnie

Mały biały domek w mej pamięci tkwi
Mały biały domek wciąż mi się śni
Okna tego domku dziwnie w słońcu lśnią
Jakby czyjeś oczy zachodziły mgłą

W domku tym przeżyłem szczęścia tyle i cudownych dni
Gdy wspominam te rozkoszne chwile serce moje drży

Mały biały domek budzi w sercu żal
Za tym co minęło i odeszło w dal..."

4 komentarze:

  1. Pięknie o Waldku piszesz...pięknie w sercu Ci gra...
    i on tam patrzy teraz w tym domku na TEN MOST i jeszcze niebo płacze...
    ...buziaczki Madziu Kochana :*
    i dla Ciebie piosenka którą bardzo lubię i Waldkowi kiedyś posłałam choć nie zwiazana ona z Waldkiem to jakoś mi sercem bliska do nutek które Waldek lubił - może i Tobie się te żagle tuż nad ziemią spodobają
    serdeczności ślę i czekam na Twoje fotografie na VA bo bardzo brakuje mi Twojego na świat patrzenia :*
    http://www.youtube.com/watch?v=o_tVdoYFQCQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Monisiu za ciepłe słowa i za kawałek cudnej muzyki. Lubie Martynę bardzo. Ta sympatia miała też wpływ na wybór imienia mojej córki ;)
      Co do powrotu na VA to na ten czas jest on mało prawdopodobny. Wiesz... jakoś nie potrafię się odnaleźć wśród ARTYSTÓW, dla których najważniejszą sprawą jest "kompo", kolor, krecha, głupia "buźka" nie mówiąca nic i "Ochy" i "Achy" pod ich własnymi pracami... Dala mnie nie ma Sztuki bez człowieka i to musi działać w dwie strony.... człowiekiem musi być i twórca i odbiorca, bo ani wytworu krowy nikt sztuką nazwać nie może, ani krowa nie padnie z wrażenia na widok sztuki jakiegoś mistrza.
      Oj trudne to wszystko, ale na razie nie potrafię obcować wśród TAKICH WSPANIAŁYCH MISTRZÓW...
      Ja chyba jeszcze nie dorosłam do takich zachowań i skrótów. Poza tym ponoć większa ilość osób była zdegustowana szumem jaki zrobiłam na VA zamieszczając w galerii informacje i komentarze o pogrzebie i śmierci Waldka. No cóż...
      tu mam swoje poletko, na którym mogę pisać i wstawiać to co chcę i czuję i nikt mi nie dyktuje jak powinnam to zrobić i nikt nie musi czuć się w obowiązku czegokolwiek komentować ani nawet zaglądać by dostąpić rewanżu. Jak kto naprawdę będzie chciał widzieć co robię to trafi tutaj bez problemu, a reszta mnie nie interesuje, przynajmniej w tym smutnym okresie

      Usuń
  2. Masz tu swoje poletko, to prawda. I swoje święte prawo do ciszy, do refleksji, jakie niesie ta cisza. Czasami pojawiam się z boku, tuż obok, też bez większego hałasu, by uszanować te refleksje, by ich nie zakłócać. I by być przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...