6 lipca 2013

Waldemar Szysz - to już 2 miesiące bez Ciebie...

2 miesiące....
To dużo czy mało?
Dla mnie dużo i za dużo, ale chwilami Ci zazdroszczę bo nie musisz uczestniczyć już w tym co się dzieje na tej Ziemi, a dobrze się nie dzieje.
Zresztą wtedy też tak uważałeś i tak często spoglądałeś w niebo...




i zawsze żyłeś z głową w "chmurach"... ;)



Gdzie teraz spoglądasz? W górę? Czy w dół?

Mam wrażenie, że czasami jednak patrzysz w dół bo czuć tu Twoją obecność.
No i niech tak zostanie!

Pamietasz jak wstawiłeś mi pod pracą link do piosenki disco polo - Żółte Tulipany?
ale wtedy byłam zła...
Tak patrzę na twoje zdjęcie z pękiem żółtych tulipanów i teraz nawet ona ma dla mnie inne znaczenie...

Żółte tulipany zwiastuny rozstania
chcą byś mi je dał
lecz nie mówią nic...

"Spójrz dzień w oddali, właśnie kończy się kochana,
Żółte tulipany ty mi dajesz roześmiana i mówisz że tak musi być i nie chcesz ode mnie nic...
...żółte tulipany...
...żółte tulipany...

REF. Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś mi je dała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic. x2

Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś odjechała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic.

Odjechałaś mała, zostawiłaś tulipany, po naszej miłości zostały mi tylko rany,
Czemu więc tak musi być? nie powiedziałaś mi nic.
...żółte tulipany...
...żółte tulipany...

REF. Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś mi je dała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic. x2

Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś odjechała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic.

REF. Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś mi je dała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic. x2

Żółte tulipany, zwiastuny rozstania
chcą byś odjechała,
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic...
lecz nie mówią nic."

2 komentarze:

  1. On jest teraz nie tylko z głową w chmurach, tylko w chmurach i jest szczęśliwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...