15 września 2013

Obcy... wciąż bardziej obcy Wam...

"Są dni, kiedy mówię: dość
Żyję chyba sobie sam na złość
Wciąż gram, śpiewam, jem i śpię
Tak naprawdę jednak nie ma mnie


Wciąż jestem obcy
Zupełnie obcy tu - niby wróg
Wciąż jestem obcy
Wciąż bardziej obcy wam
I sobie sam


Ktoś znów wczoraj mówił mi:
Trzeba przecież kochać coś, by żyć
Mieć gdzieś jakiś własny ląd
Choćby o te dziesięć godzin stąd


Wciąż jestem obcy
Zupełnie obcy tu - niby wróg
Wciąż jestem obcy
Wciąż bardziej obcy wam
I sobie sam

Wciąż jestem obcy
Zupełnie obcy tu - niby wróg
Wciąż jestem obcy
Wciąż bardziej obcy wam
I sobie sam
Obcy...
Obcy...
Obcy...
Obcy..."

5 komentarzy:

  1. Też sobie w blogu kiedyś cytowałem ten tekst... Samo życie...A zdjęcie mistrzowskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki za dobre słowo :)
      Musze dogłębniej przejrzeć Twój blog w takim razie :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...