18 listopada 2013

Praca z VA w pełnej odsłonie...

Niedawno zamieściłam pewną prace na VA, efekt mojej zabawy z własnymi zdjęciami.
Ponieważ nie lubię jak ktoś cudzymi rękoma toczy własne wojny i eliminuje ludzi, którzy nie pasują mu do własnych koncepcji, dlatego próbowałam zwrócić uwagę na to, ukrywając część prac i na każdej umieszczając jedno słowo z tekstu piosenki "Król" w wykonaniu Zespołu Reprezentacyjnego.
Niestety dziwnym zbiegiem okoliczności, dzisiaj ta praca została daniem głównym, zaraz po tym jak znalazłam tam dziwny komentarz....

Nie lubie jak coś lub ktoś zmusza mnie do zmiany moich koncepcji, ale tez nienawidzę tego uczucia kiedy nie moge zaspokoić swojej ciekawości i w miejscu gdzie powinna być jakas wyróżniona praca znajduję puste pole bo ktos ją nagle usunął.
To dlatego postanowiłam zamieścić ja tutaj, dla tych, którzy naprawdę będą ciekawi jak ona w rzeczywistości wyglądała. Ci, którzy ciekawi nie są nie muszą tu przecież zaglądać....


4 komentarze:

  1. VA to specyficzne miejsce... prywatny folwark, dziwię się że ludzie godzą na to co się tam dzieje. W ramach wprowadzenia normalności powinni użytkownicy zbojkotować te portal. Na początek nie publikując żadnych nowych prac, ale ja już się wyleczyłem z VA, choć mam sentyment do kilku poznanych tam znajomych, ale widzę że nie do końca z wzajemnością. Pozdrawiam Cię Madziu mam Cię na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak.... specyficzne miejsce, ale takich miejsc w sieci jet mnóstwo o ile nie wszystkie. Każde ma swoja specyfikę bo ona zależy od ludzi, którzy ja tworzą, a Ci bywają rożni niestety....

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...