21 listopada 2013

Waldemar Szysz - "ROZMOWA" - wystawa w Artpub Galeria

http://www.youtube.com/watch?v=tPuLl5l5uvM
Ponieważ w galerii Variart przeczytałam komentarz. który mógłby sugerować, że to praca Mistrza, dlatego
dla wyjaśnienia informuję, że to nie jest grafika Mistrza Nakielskiego - Waldemar Szysz.
To moja fotografia wykonana wcześniej niż poznałam Waldka, ale kojarzy mi się z nim, ponieważ światło na mozaice uwidoczniło trójkąt - element charakterystyczny dla Waldka.

"Artpub Galeria zaprasza w piątek 22.11.2013 o godzinie 20:30 na stronę
http://artpubgaleria.blogspot.com/ na kolejny wernisaż online.
Tym razem proponujemy wystawę grafiki i malarstwa Waldemara Szysza ( Nakielski) – „Rozmowa”

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie znając swojego kochanego przyjaciela, robiłaś zdjęcia, które z pewnością jemu się podobały i było w nich coś z niego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam jak widać coś co miało coś z niego, ale tych zdjęć On nigdy nie widział więc nie wiem czy by mu się spodobały. Dziękuję Gigo i pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć i dziękuję za odwiedziny na wystawie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...