6 grudnia 2014

Pejzaż bez Ciebie...

To już rok i siedem miesięcy...
Tyle czasu bez Ciebie...

magda.h-m - pejzaż bez Ciebie
Kamień i mgła...


"Oto czarna nocy chusta
Prześwituje nowym dniem
Rusza do tysięcy luster
Świat przegląda się

Wrócił do swej łąki strumień
Drzewa do swych chmur
Sama tylko jest samotność
Bólem kwitnie ból

Mam tęsknotę mieć za dotyk
Mam oddychać snem
Zamień mnie zamień mnie
W kamień albo w mgłę

Poprzez złości szarą chustę
Ledwo prześwituje sens
Zawracają nad tą pustką
Całe stada szczęść

Kamień serca mieć nie musi
Mgła i jest i nie
Mam być tutaj to mnie zamień
W kamień albo mgłę

Tego świata nie pojmuję
Ani nawet chcę
Zamień mnie zamień mnie
W kamień albo w mgłę "
[śpiewa: A.Poniedzielski]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...