8 stycznia 2016

Ten świat taki jest....

"Pomoc przyszła za późno….
Dzisiejsze zdjęcia, jeśli ktoś myśli, że to jakaś wioska zabita deskami, to nic bardziej błędnego.
To Szczecinek, prawie centrum , bo ulica 1-go Maja.
Ten pies będzie śnił mi się po nocach.
Bo to nie była pierwsza interwencja w tym miejscu….
Parę lat temu interweniowałam na Policji w sprawie tego psa. Policja nie widziała nic złego w takich warunkach. Później pańciostwo poprawili budę na lepszą, a przecież prawo nie zabrania trzymania psa na łańcuchu…..
Jeszcze kilkakrotnie jeździła tam SM. Pouczała, sprawdzała szczepienia.
Nigdy nie było tak źle, żeby natychmiast zabrać psa. Zawsze tak na pograniczu.
Aż po prostu odszedł…..
m.d.k."





ponoć cywilizowany kraj...
ponoć człowiek (niestety teoretycznie tylko) rozumny...
ponoć pokój, a nie wojna...
i co z tego? 
codziennie podobny przypadek, za przypadkiem...
codziennie tragedia...

ŻAŁUJĘ, ŻE MUSZĘ W TYM ŚWIECIE ŻYĆ...

chyba nie chcę mieć z ludźmi nic do czynienia, przynajmniej na jakiś czas...



6 komentarzy:

  1. Makabra ! Ludzie, którzy tak potraktowali psa nie zasługują na to , żeby ich nazywać ludźmi. To są potwory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co z tego, że ich ktoś do końca życia będzie nazywał potworem? to świata nie zmieni i traktowania zwierząt przez im podobnych też nie. Wyzwisk się nie boją.
      Tu potrzebne jest dobre prawo i egzekucja konsekwentna, bez wiecznego czekania i liczenia na poprawę, a tego nikt ciągle nie robi.... :(

      Usuń
  2. Okropne!
    Właściciel powinien za to odpowiedzieć karnie - dla przykładu.
    Mam szczególny serdeczny stosunek do zwierząt, nie pojmuję tego że pierwsze z naczelnych może być niegodne i mniej rozumne od braci mniejszych pośród życia - jak pięknie wyraził się św. Franciszek o zwierzętach.
    Przygarnąłem mieszańca przed trzema laty, ktoś go na osiedlu wyrzucił z samochodu. Trafił do mnie za miastem szukając jedzenia i ciepłego miejsca, dobrze trafił...
    Tęsknił za właścicielem do tego stopnia,że bałem się o jego psychikę. Teraz jest już mój, a właściwie on uznał mnie za brata. Cudowny pies, pełnym pyskiem angielski gentlemen w stosunku do jamniczki, mądry,kochany, po prostu moja bratnia dusza.

    Madziu to bardzo smutne.

    OdpowiedzUsuń
  3. "ŻAŁUJĘ, ŻE MUSZĘ W TYM ŚWIECIE ŻYĆ..."
    Madziu,eśli mogę o cokolwiek poprosić, to tylko o cofnięcie tych słów.
    Bardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ŻAŁUJĘ, ŻE MUSZĘ W TAKIM ŚWIECIE ŻYĆ..."
      zmieniłam "TYM" na "TAKIM"....
      czy teraz lepiej?

      widzisz Lyryck-u.... ja naprawdę jestem zmęczona takim światem.
      Nie mogę wylecieć na księżyc i nie widzieć, nie potrafię udawać, że nie widzę, nie słyszę, że mnie to nie dotyczy...
      Mnie każdy taki przypadek boli tak, jakby to dotyczyło mnie osobiście, a już od dawna łez mi brakuje.
      To samo dotyczy traktowania ludzi przez ludzi....
      Jest mi zbyt ciężko chwilami.... po prostu....

      Usuń
  4. Nie żałuj lecz ciesz się życiem, mimo smutnych momentów które nas nie omijają, nie żałuj.
    U mnie pada śnieg, jedną śnieżynkę zawieszam ta Twojej rzęsie *, a duszkowi nakazuję ! Wiesz jakie jest twoje zadanie, no to pamiętaj!
    ;o)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...