6 stycznia 2022

magda.h-m - spacer przez park


 

3 komentarze:

  1. O Magdaleno , wróciłaś weną,
    Feniksem w nowym upierzeniu.
    A pióro, każde z osobna tęczą lśni.
    Spojrzenia na temat - oceniam trwalsze i doskonalsze,
    winem przednim pikselowane ,
    jakżeż miło mi.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle czasu minęło i to nie mnie, ale Ciebie wena nie opuszcza..... Miło czytać Twoje słowa znowu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Chciałem pogadać o tych fotach, bez pozwolenia skopiowałem i przy prostym programie uzyskałem kojące moją duszę efekty.
    Magdula, nie przyjmuję
    Do wiadomości przerwę
    Że Ci się nie rymuje
    Proszę wzbudź w sobie werwę

    Ostatnie foty przemawiają do mnie, i trudno mi się pogodzić ze prawie ne ma tu Twojej obecności.
    Właśnie czytałem "u mnie" wpis Tobie dedykowany, stąd teraz te odwiedziny.
    Może wywołam uśmiech na Twojej buźce, teraz robię fikołka, obym sobie nie złamał karku ........ bęc !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...