6 września 2013

Waldemar Szysz - to już 4 miesiące bez Ciebie...


"NIE WSZYSTEK UMRĘ..."

Na pewno nie wszystek, przynajmniej nie dla wszystkich...
To tylko 4 i aż 4 miesiące....
Wiesz ile to czasu?
Tyle, że Marek z Ulą i Twoją mamą zdążyli Ci wybudować nowy domek...
Zobacz jaki ładny i jaki masz trójkącik...
Twój trójkącik...

Ja jeszcze nie widziałam go na własne oczy, ale może już niedługo.
Zdjęcie Twojego nowego domku zrobił Breydak telefonem, ale on chyba się nie pogniewa, że tu wstawiłam.
Ja zrobiłam zdjęcie w dniu pożegnania. Trudno było Cię dojrzeć pod tą stertą kwiatów...


Teraz tego nowego domku już na pewno nikt Ci nie będzie chciał odebrać...
Już zawsze możesz spać spokojnie...

06.05.2013



08.2013

3 komentarze:

  1. Szereg, ni czas lecący w wieczności otchłanie.
    Nie wszystek umrę, wiele ze mnie tu zostanie

    /Horacy - Exegi monumentum aere perennius/

    Z pełnym szacunkiem dla Twojego smutku.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...