25 lutego 2014

Chyba jestem...

 
 
"Pewnie jestem dziś za głupi,
Bo nie umiem znaleźć nic
Czym by dało się przekupić
Los, by mógł łaskawszym być

Pewnie brak mi wyobraźni
By móc znaleźć blisko gdzieś
Coś co jest na tyle znośne,
By się dało jakoś znieść

Świat mnie dzisiaj nie przytula
Świat mnie dzisiaj kopie w tył
Wczoraj prosto, dziś się kulę
Dziś mój spokój gdzieś się zmył

Dziś się w kącie chowam by
Pokątnie mieszkać
W kącie tym

Aż mnie taki dźwięk odnajdzie,
Że się też odnajdę w nim


Świat mnie dzisiaj nie przytula
Świat mnie dzisiaj kopie w tył
Wczoraj prosto, dziś się kulę
Dziś mój spokój gdzieś się zmył"

2 komentarze:

  1. Świat mnie dzisiaj nie przytula
    Świat mi dziś przykopał z tyłu
    Wczoraj prosto, dziś się kulę
    Z tego bólu
    Z tego wstydu

    Tak mi się czyta, nieco przekornie. Zdarza się... Z całym szacunkiem dla pięknego obrazu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i każde słowo...